FUNKSJONER

Automatisk Bordplanlegger


ResDiary er et avansert verktøy for optimal håndtering av bordbestillinger. Dette hjelper deg til å få full kontroll på forhåndsbestillinger og «walk-ins». Du kan velge mellom flere måter å se dine bordbestillinger på.

  • I et rutenett som på bildet.
  • I en grafisk bordplan, hvor du ser oppsett av bordene grafisk.
  • I en liste med alle bordbestillinger for gjeldene dag.

Alt du trenger for å håndtere bordbestillinger effektivt er tilgjengelig i et skjermbilde.

Online Bordbestillinger


Ikke gå glipp av en enste bordbestilling! Med ResDiary kan du motta bookinger fra mange steder:

  • Din egen hjemmeside via en bookingkalender
  • Fra bookingportaler som www.resdiary.com
  • Sosiale medier som Facebook og Twitter
  • Fra mobil app som ResDiary Now

Grafisk Bordplan


Du kan enkelt håndtere dine bordbestillinger i en grafisk bordplan. Hvert område i restauranten kan settes opp og du kan raskt se kommende bordbestillinger for hvert bord. Du kan dra en bordbestilling fra listen over forventede ankomster direkte til et bestemt bord.

Tilgang fra hvor som helst!


Vi vet at du som driver en restaurant har det travelt og kan ha behov for å sjekke dine bordreservasjoner når som helst. Derfor er ResDiary laget for å gi enkelt tilgang, når som helst. Det eneste du trenger er internettforbindelse og en PC, MAC, smarttelefon eller en iPad.

Din egen mobiltilpasset side på resdiary.com


Din restaurant trenger en god mobiltilpasset side. Restauranter topper ofte listen over hjemmesider med høyest andel besøk fra mobile enheter.

Uten ekstra kostnad, lager ResDiary en mobiltilpasset webside for din restaurant. Ikke bare ser den bra ut på mobilen, men dine gjester kan enkelt bestille bord og gi tilbakemeldinger etter besøket. Du vil finne den på www.resdiary.com

Inviter gjester tilbake med ResDiary CRM


ResDiary har et innebygget Customer Relationship Management system eller CRM som det kalles. Dette vil gjøre at du bygger en kundebase med informasjon om gjester, som du kan benytte til å invitere de tilbake. Dette kan du gjøre basert på gjestens historikk, ønsker eller interesser.

Denne løsningen vil gi deg følgende fordeler:

  • Få mer informasjon om dine gjester
  • Du kan dele informasjonen med andre ansatte som har kontakt med gjesten
  • Gi en bedre service ved å ta hensyn til tidligere tilbakemeldinger
  • Enkelt finne og belønne dine mest lojale gjester

Du kan også importere dine eksisterende gjester inn i ResDiary og sette opp kampanjer spesielt for disse.