TILBAKEMELDINGER

Dine gjesters tilbakemeldinger er viktig. I ResDiary får du automatisk sendt gjesten et nettbasert skjema etter besøket. Dette gir deg viktig informasjon og du unngår falske tilbakemeldinger. Du vil oppleve at mange ønsker å gi deg tilbakemelding.

En undersøkelse fra Meedia.de viste at opp mot 30% av alle tilbakemeldinger som finnes på internett, er falske. Det har også vist seg at restauranter som kun tilbyr reelle gjester å gi tilbakemelding, får 19% mer positiv omtale enn på Tripadvisor, Yelp og Google.

Tilbakemelding fra gjester


Gjesten kan velge om tilbakemeldingen skal være offentlig eller privat. Den offentlige kan vises på din hjemmeside og portaler, men den private er kun til deg. Du kan se eksempel i videoen til venstre eller se dette bildet.

Se gjestens tilbakemelding ved neste bordbestilling


Neste gang en gjest (som har gitt deg en tilbakemelding) bestiller bord, vil denne vises i dagboken. Dette gir deg mulighet for å gi en ekstra service!